معرفی ورک استیشن استوک اچ پی

خرید ورک استیشن استوک و دست دوم در فروشگاه اینترنتی نور استوک صورت میگیرد. سوالی که پیش می آید این است که ورک استیشن چیست؟ ورک استیشن یا Workstation که به اختصار (WS) نامیده می‌شود، به رایانه‌های قدرتمندی اطلاق می‌شود که امکان پردازش سنگین را برای یک یا چند کاربر فراهم می‌کنند. Workstation یک کامپیوتر ویژه برای یک یا گروهی از کاربرانی است که می‌خواهند کارهایی را به صورت حرفه ای یا تجاری انجام دهند و یا در یک فعالیت گروهی وارد شوند. و نور استوک آماده است تا به شما در خرید بهترین کیفیت موجود و تضمینی کمک کند.

نکات زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد، لازم به ذکر است که یک ورک استیشن استوک شامل گریدهای مختلفی می شود، به عنوان مثال درجه a می توان گفت شامل دستگاه هایی است که از فروش عقب مانده اند و زیاد استفاده نشده اند، درجه b شامل دستگاه هایی است که زیاد استفاده شده و تعمیر شده اند. نور استوک تمام تلاش خود را می کند تا محصولات درجه A را ارائه دهد. با خرید از نور استوک، می توانید بهترین خدمات پس از فروش 24 ساعته محصولات ورک استیشن و سیستم رندر قدرتمند یا کیس گیمینگ را دریافت کنید.

در حال حاضر با افزایش نرخ ارز، قیمت تجهیزات کامپیوتری و شبکه افزایش چشمگیری داشته است. به همین دلیل است که کاربران تمایل بیشتری نسبت به خرید محصولات استوک (یا دست دوم) دارند. از جمله این تجهیزات می توان به «کیس ورک استیشن اچ پی» اشاره کرد که قیمت استوک آن بسیار مناسبتر است. در این مبحث می خواهیم در مورد معرفی، تفاوت، قیمت و خرید کیس ورک استیشن استوک یا کیس HP کارکرده صحبت کنیم.

ورک استیشن استوک hp

ورک استیشن یک کیس کامپیوتری است که مانند کامپیوتر شخصی شامل پردازنده، رم، هارد دیسک و سایر قطعات است، با این تفاوت که از لپ تاپ و کامپیوتر معمولی بسیار قدرتمندتر است. دلیل قدرتمندتر بودن ورک استیشن نسبت به رایانه‌های شخصی این است که work station توانایی پشتیبانی از پردازنده‌های دوگانه و پردازنده‌های گرافیکی قدرتمندتر و فضای رم بیشتر را دارند. به همین دلیل است که قیمت ورک استیشن کمی بالاتر از لپ تاپ است. با این حال، اگر به تجهیزات قدرتمندتری نسبت به یک ورک استیشن نیاز دارید، می توانید از سرورهای شبکه استفاده کنید.

ورک استیشن ها توسط برندهای مختلفی مانند لنوو، ایسوس، اچ پی و ... تولید می شوند که در این میان برند اچ پی قوی ترین ورک استیشن ها را تولید می کند. کیس ورک استیشن HP  دارای 4 نسل هستند که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. ورک استیشن HP طول عمر بسیار بالایی دارند و می توانید سال ها با خیال راحت از آنها استفاده کنید. با توجه به قیمت بالای این کیس های جدید، کاربران ترجیح می دهند از استوک آن استفاده کنند.

تفاوت بین ورک استیشن HP جدید و کارکرده چیست؟

کیس ورک استیشن استوک:

  • از نظر عملکرد سالم است.
  • قیمت بسیار پایین تری دارد.
  • دوره استفاده مشخصی وجود دارد.
  • آکبند نیست.
  • ممکن است جعبه نداشته باشد.
  • ممکن است خط و خش داشته باشد.

با خرید کیس ورک استیشن اچ پی کارکرده در هزینه ها صرفه جویی می کنید و دقیقاً عملکردی مشابه نمونه جدید خواهید داشت و در ظاهر ممکن است تفاوت ظاهری کمی داشته باشند. البته اکثر محصولات یوزد شبیه نیو هستند. به عنوان مثال، اگر قیمت Workstation Z240 HP جدید حدود 1000 دلار باشد، قیمت استوک این کیس حتی می تواند به 600 دلار نیز برسد.

ورک استیشن HP کامپیوترهای پیشرفته ای با ویژگی های خاص هستند که آنها را از سایر رایانه ها متمایز می کند. در واقع می توان گفت کامپیوترهای صنعتی اچ پی گروهی از ابزارهای محاسباتی هستند که برای مقاصد پیشرفته تری مانند اهداف مهندسی، طرح ها و معماری های مختلف و کاربردهای عمومی تجاری استفاده می شوند.

گروه های معمار و همچنین مهندسان عمران از این نوع کامپیوترها بیشتر استفاده می کنند. علاوه بر این، طراحی و آماده سازی قسمت های مختلف سطوح نیاز به طراحی های بسیار محکمی دارد. استفاده در صنایع اتمی و مراکز تحقیقاتی آزمایشگاهی نیز مکان هایی هستند که به ابزارهای الکترونیکی بسیار قدرتمند نیاز دارند.

ابزارهای الکترونیکی مورد استفاده در این دسته از کامپیوترها ابزارهای صنعتی بوده و طول عمر بیشتری دارند. آنها همچنین باعث می شوند که از این سری طولانی تر و مفیدتر استفاده کنیم.  همچنین قابلیت پشتیبانی از انواع سیستم عامل ها و قابلیت نصب انواع درایور را دارند. گروهی که معمولا از این سری و کامپیوترهای صنعتی اچ پی تولید می شود سری Z می باشد.

کیس ورک استیشن hp z600 یکی از آخرین کیس های استوک سری Z بود که در سال 2009 معرفی شد. رندرینگ کیس استوک HP Z600 دارای طراحی عالی، دستگیره خوب و شاسی آلومینیومی است. در واقع ورک استیشن Z600 بین ورک استیشن Z400 و Z800 قرار می گیرند.

ورک استیشن Z600 هنوز طرفداران زیادی دارد و برای ویرایش ویدیو، طراحی صنعتی و کارهای دیگری که به قدرت و کارایی بالا نیاز دارند استفاده می شود. درورک استیشن یا  کیس رندر استوک HP Workstation Z600 هنوز منابع تغذیه قابل حمل وجود دارد، در این حالت این منبع تغذیه به 650 وات افزایش یافته و محل آن به پایین شاسی منتقل شده است تا انتقال حرارت بهتری ارائه شود.

پنل جلویی دارای دهانه های 5.25 اینچی است که یکی از آنها توسط درایو DVD اشغال می شود و همچنین چندین پورت USB2.0 در جلوی آن وجود دارد. به طور معمول، HP شش اتصال USB2.0 را در این کیس رندر فراهم می کند که دو مورد از آنها توسط صفحه کلید و ماوس استفاده می شود.

انواع ورک استیشن HP

طیف گسترده ای از محصولات HP Workstation وجود دارد. این محصول به عنوان یک سیستم کامپیوتری بسیار قدرتمند توانسته نظر علاقه مندان و مشتریان را به خود جلب کند و از این رو محصولات زیادی را در سری های مختلف و با کیفیت ها و ظرفیت های بسیار متفاوت تولید کرده است.

هر یک از آنها ویژگی ها و ویژگی های فنی خاص خود را دارند. طبیعتا با افزایش هزینه خرید ورک استیشن اچ پی، امکانات و مزایای بیشتری نصیب شما می شود و مدل بالاتر و بهتری از سری z دریافت خواهید کرد.

همانطور که قبلا گفتیم، در مورد کامپیوترهای صنعتی، اچ پی مدل های سیستمی خود را در سری Z تولید می کند. و آنها را می توان به انواع زیر تقسیم کرد:

     HP Z840
     HP Z820
     HP Z800
     HP Z620
     HP Z600
     HP Z440
     HP Z420
     HP Z400

تقسیم کرد.

در بین برندهای کامپیوتر و لپ تاپ، برند اچ پی با تولید ورک استیشن اچ پی توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و نامی برای برند خود به ارمغان بیاورد. طبیعتا با رضایت و استقبال مردم از این محصول و همچنین با توجه به اینکه استفاده از این محصول باعث افزایش سرعت کار کامپیوتری می شود.

استقبال برای خرید این محصول نیز افزایش یافته است و فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های معتبر فروش محصولات اچ پی به ویژه ورک استیشن اچ پی را عرضه می کنند و این محصولات را در وب سایت ها و همچنین فروشگاه ها به فروش می رسانند. در فروشگاه اینترنتی نور استوک محصولات کامپیوتری استوک برای مشاهده خریداران محترم قرار داده شده است. برای خرید کیس استوک نسل 9 اینجا را کلیک نمایید.

[ بازدید : 12 ]

[ دوشنبه 30 آبان 1401 ] 13:53 ] [ n.h ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]