فروش مانیتور استوک در تهران

مانیتورهای استوک و کارکرده وارداتی و حرفه ای را تنها با چند کلیک بخرید. این مانیتورهای وارداتی از اروپا و آمریکا سفارش داده شده است. مانیتورهای مستعمل و وارداتی ما فوق العاده تمیز هستند و با نازلترین قیمت  در فروشگاه نور استوک عرضه می شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات فروشگاه نور استوک اینجا را کلیک نمایید.

مانیتور استوک به نمایشگری گفته می شود که از نظر کارکرد در حالت نو یا کارکرده بوده و مانیتور دست دوم محسوب می شود. این مانیتورهای اورجینال دارای ویژگی های مختلفی مانند پنل IPS، پورت HDMI و کیفیت تصویر و بازی Full HD هستند. علاوه بر این، برخی از مدل های این مانیتور اصلی که برای کامپیوتر در نظر گرفته شده است، مجهز به اسپیکر، وب کم و میکروفون هستند.

طیف گسترده ای از مانیتورهای استوک و کارکرده


مانیتورهای استوک وارداتی با برندهای مختلف دل، اچ پی، سامسونگ، ال جی، بنکیو، لنوو، ویوسونیک و ... با بهترین کیفیت و بهترین شرایط فیزیکی در نور استوک به فروش می رسد. مانیتورهای ما علاوه بر برندهای مختلف به دسته های دیگری نیز تقسیم می شوند.

در دسته بندی قیمت شاهد سه مدل مانیتور استوک مناسب برای کامپیوتر هستیم. دسته اقتصادی که ارزان ترین مدل است تا دو میلیون تومان، میان رده دو تا سه میلیون تومان و کلاس حرفه ای از سه میلیون تومان به بالا قیمت دارند.

همچنین در ویژگی سایز صفحه نمایش چهار دسته بندی مختلف برای مانیتور اصلی و دست دوم داریم. مدل های کوچک شامل صفحه نمایش های زیر 20 اینچ، مدل های متوسط ​​شامل صفحه نمایش های 21-23 اینچی و مدل های بزرگ شامل صفحه نمایش های 24 اینچی و 27 اینچی به بالا هستند. این مانیتورهای استوک در پنل های IPS، TN و MVA موجود هستند. علاوه بر این، این مانیتورهای اصلی و کارکرده دارای پورت های مختلفی مانند HDMI و DisplayPort با وضوح تصویر متفاوت مانند Full HD، 4K (UHD) و 2K (QHD) هستند.

این تنوع تمام نیازهای شما به یک مانیتور کامپیوتر را پوشش می دهد که شامل فعالیت های مختلفی مانند بازی، چند رسانه ای و فعالیت های خانگی است. مانیتورهای حرفه ای کارکرده و استوک با پایه رایزر و VESA که قابلیت چرخش صفحه نمایش و تنظیم ارتفاع را دارند در برندهای مختلف در نور استوک موجود می باشد. این مانیتورها برای فعالیت های حرفه ای مانند برنامه نویسی و گرافیک مناسب هستند.

اکثر کاربران عادی و حرفه ای به دنبال خرید مانیتور استوک فول اچ دی هستند و در این مورد به مشتریان توصیه می کنیم مانیتور استوک با پورت HDMI خریداری کنند. فروشگاه نور استوک جز یکی از بهترین سایتها در زمینه فروش مانیتور استوک در تهران می باشد که مانیتور استوک تمیز را با ضمانت برای خریداران قرار داده است.

[ بازدید : 15 ]

[ دوشنبه 16 آبان 1401 ] 20:06 ] [ n.h ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]